یکشنبه , می 5 2024

خودکفایی ایران در تولید ترانسفورماتور

شرکت ایران ترانسفو ری به عنوان نخستین طراح و تولیدکننده ترانسفورماتور توزیع در ایران درسال 1345 با همکاری یک شرکت آلمانی آغاز به کار کرد. این شرکت پس از استقلال از این شرکت آلمانی ، طراحی و ساخت ترانسفورماتورهای مورد نیاز صنایع کشور را آغاز کرد.
چوپانی گفت:در آغاز کار این شرکت سالانه 106 دستگاه ترانسفورماتور توزیع ، تولید می کرد اما هم اکنون سالانه 18000 دستگاه ترانسفورماتور توزیع تولید می کند.

مدیر بازرگانی کارخانه ایران ترانسفوی ری نیز افزود: این شرکت علاوه برتامین نیازهای داخل کشور در زمینه صادرات نیز موفق بوده است به گونه ای که به اغلب کشورهای خاورمیانه ، آسیای مرکزی ، شرقی و آفریقایی محصولات خود را صادر می کند. رسول میرمحمدی گفت : این شرکت در سال 91 بیش از 10 میلیون دلار صادرات داشت.

وی خاطر نشان کرد: شرکت ترانسفوی ری انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله سیستم مدیریت کیفیت ، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای را داراست. یکی از تجهیزات اصلی مورد نیاز در صنعت برق (از مبدأ تولید انرژی الکتریکی تا نقطه مصرف) ترانسفورماتور است که همچون حلقه اتصال ، این شبکه گسترده را به هم متصل می کند و با کاهش یا افزایش فاکتورهای الکتریکی (ولتاژ و جریان) امکان انتقال بهینه این انرژی ارزشمند را فراهم و از اتلاف آن جلوگیری می کند. ترانسفورماتورها به عنوان ماشینی ساکن و بدون حرکت ظاهری ، از لحاظ ابعاد و اندازه ، شکل ساخت ، کاربری و مشخصه های فنی (توان، ولتاژ، جریان، نسبت تبدیل) بسیار متنوع هستند.

درباره ی پارس ترانسفو

گروه صنعتی پارس ترانسفو فروش، اجاره، تعمیر و بازسازی انواع ترانسفورماتور تلفن تماس: 02188931203

همچنین ببینید

ساخت ترانس 30 مگاولت آمپری کوره‌های قوس الکتریکی

به نقل از خبرگزاری موج، احمد ذوالفقاربیک کارشناس خرید قطعات یدکی ساخت داخل فولاد مبارکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *